• Doprava zdarma pro objednávky nad 1.000 Kč
  • Sleva 10% na všechny zimní clony!
  • Originální plastové lemy blatníku

Košík: prázdný / 0 Kč s DPH

Kategorie

Přihlášení

Náš tip

K-tuning na Facebooku!

Newsletter

Pokud máte zájem o zasílání informací o slevách a cenových akcích, tak zde napište svoji e-mailovou adresu.

 
Doprava

Doprava

 

 

Po obdržení Vaši objednávky ihned zjistíme zda je Vámi objednané zboží na skladu. Je-li zboží skladem, tak jej připravíme expedici a předáme expediční firmě, se kterou máme uzavřenu smlouvu, která Vám jej doručí až domů (ve většině případů do 48 hodin).
Jestliže zboží skladem není, zjistíme jeho dostupnost a budeme Vás informovat.
Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje.

Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Způsob dopravy

 

Přepravní služba PPL

PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice. PPL dopravce obvykle doporučuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese k zastižení, zboží Vám bude pravděpodobně doručeno až následující pracovní den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout na příslušené pobočce společnosti PPL, jejich přehled naleznete na stránkách PPL. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu PPL a to na telefonu 840 775 775 . Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na oficiálních stránkách PPL a to v záložce informace o zásilce. Reklamační řád společnosti PPL naleznete v obchodních podmínkách PPL.

 

  • Cena dopravy a pojištění je 110 Kč
  • Cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při platbě bankovním převodem je cena dopravy 110 Kč
  • Cena dopravy na Slovensko  je 250 Kč
  • Cena dobírky na Slovensko je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při objednávce nad 5 000 Kč je doprava ZDARMA

 

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice a to v čase od 7 do 17 hodin. Jestliže nebudete na uvedené adrese k zastižení, dopravce Česká pošta Vám ve schránce zanechá oznámení o uložení zásilky na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout nejpozději do 7 dnů. Pokud tak neučiníte, bude zásilka vrácena zpět prodávajícímu. Jestliže následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdržíte zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení zásilky na poštu, pak je Vaše zásilka na 90% automaticky uložena na Vaši nebližší poště. V takovém případě se na poštu okamžitě obraťte, anebo nás neprodleně kontaktujte. Pohyb o doručování zásilky můžete sledovat v systému sledování zásilek na stránkách České pošty.

 

Česká pošta | Balík do ruky

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30kg po celé České republice s garancí doručení zásilky přímo do Vašich rukou a to již následující pracovní den. Adresát má možnost sám si upravit čas a způsob doručení zásilky do vlastních rukou s garancí času dodání zásilky do 10., 12. a 14. hodiny, anebo v sobotu a s možností i odpoledního doručení. Adresát je pravidelně informován o možnostech doručení zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu a jestliže nebude k dostižení na zvoleném místě a čase, bude zásilka předána na nejbližší, či zvolenou pobočku České pošty.

 

  • Cena dopravy a pojištění je 100 Kč
  • Cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při platbě bankovním převodem je cena dopravy 100 Kč
  • Při objednávce nad 5000 Kč je doprava ZDARMA

 

Česká pošta | Balík na poštu

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30kg po celé České republice s garancí možnosti vyzvednutí zásilky na zvolené poště již následující pracovní den a avizováním, kde se právě Vaše zásilka nachází. Odesílatel, anebo adresát si sám zvolí adresu pošty, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Zásilku si můžete jednoduše vyzvednout na jakékoli pobočce České pošty a taktéž v čase, který si sám zvolíte. Adresát je pravidelně informován o možnostech vyzvednutí zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu.

  • Cena dopravy a pojištění je 100 Kč
  • Cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
  • Při platbě bankovním převodem je cena dopravy 100 Kč
  • Při objednávce nad 5 000 Kč je doprava ZDARMA

 

Prodejce si vyhrazuje právo provést změnu dopravce bez výslovného upozornění zákazníka a to v případě, že zásilka svým rozměrem, svojí váhou či povahou nesplňuje přepravní podmínky zákazníkem vybraného dopravce. Zvolen bude takový dopravce který má možnost zásilku přepravit na místo určení. V případě, že tímto krokem dojde ke změně celkové ceny zásilky, bude zákazník prodejcem na tuto skutečnost upozorněn a požádán o její odsouhlasení.

Dodání zásilek PPL

PPL CZ s.r.o., (dále jen PPL) doručí zásilku na adresu příjemce obvykle v dodací době do 24 hod. Obvyklou dodací dobou se rozumí doba, kdy PPL zpravidla doručí příjemci zásilku, nenastanou-li zvláštní nebo neočekávané situace v průběhu obstarávání přepravy. Dodací doba počíná běžet 17. hodinou dne, kdy byla zásilka podána internetovým obchodem K-Tuning.cz k přepravě.
Doručení zásilky je stvrzeno podpisem příjemce na soupisce rozvozu. Není-li možné zásilku při prvním pokusu o doručení dodat, zanechá o tom PPL příjemci písemné oznámení. PPL se poté pokusí o opětovné doručení zásilky následující pracovní den. Pokud je i tento pokus neúspěšný, má příjemce možnost se do 7 pracovních dnů na podkladě zanechaného písemného oznámení telefonicky dohodnout s PPL o konečném předání zásilky. Po uplynutí této lhůty bude zásilka vrácena zpět internetovému obchodu K-Tuning.cz. Pokud nemá příjemce zásilky na dobírku hotovost k úhradě dobírané částky, bude zásilka uložena u PPL max. na 10 kalendářních dnů. Nebude-li vyzvednuta v této době příjemcem, bude po uplynutí této lhůty vrácena zpět do internetového obchodu K-Tuning.cz. Nelze-li zásilku doručit ani opakovaně, doručí PPL zásilku zpět internetovému obchodu K-Tuning.cz.

Reklamační řád PPL
Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zjevných a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u PPL. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán Zápis o škodě. PPL se zavazuje sepsat tento zápis. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena v souladu s pokyny PPL. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná a toto Poškození příjemce zjistí až po odjezdu PPL, pak bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky je příjemce povinen zásilku reklamovat u přepravce.

Osobní odběr

, Objednávka se v tom případě platí bankovním příkazem. Zboží objednané přes internet je možné vyzvednout až po informování o připravení zboží k odběru


Pro konkrétní datum a čas osobního odběru používejte toto číslo: 739 407 322, děkujeme.

Copyright ©  2017 - k-tuning.cz
Created by FajnyWEB.cz, NEJCENY.cz
MOBIL:+420 739 407 322

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.